Post Message

Captcha Image


Sebastian Assmus: Mitchells & Butlers Germany GmbH

Liebe Ilona,

vielen, vielen Dank nochmals für die tolle Organisation unseres Betriebsleitermeetings 2013,  die Unterstützung der Referenten und Workshopleiter bei deren Vorbereitung und deine sympathische Moderation. Dank deiner Arbeit war es - so auch viele andere Stimmen - das beste Betriebsleitermeeting, das wir je hatten.

Lieben Gruß

Sebastian

stellvertretender Leiter der Geschäftsführung

Mitchells & Butlers Germany GmbH 


Tuesday, 06 October 2015
Karin Knecht: Globus Handelshof

„Zwei Tage Marketing – ein für mich neues Thema, das informativ, kurzweilig und spannend vermittelt wurde. Herzlichen Dank für so viel Input!“

Viele Grüße,

Karin Knecht

Assistentin der Geschäftsleitung Uwe Herrmann


Tuesday, 06 October 2015
Angelika Makosch: DLG e.V

Liebe Frau Ploenes!

Ich habe (im Seminar Marketing & Vertrieb) viel gelernt und mich sehr wohl gefühlt - so machen Fortbildungen wirklich Spass - dankeschön hierfür  :-)

Angelika Makosch 

DLG e.V.  

Servicebereich Marketing          


Tuesday, 06 October 2015
Horst Dreimann: Internationaler Bund e.V.

Liebe Frau Ploenes,

Ihr Seminar zum Thema Marketing und Vetrieb war für mich und - ich denke mal auch für meine Kolleginnen und Kollegen - sehr hilfreich. Natürlich können in kaum zwei Tagen die einzelnen Hauptbereiche nur angeschnitten werden, aber das haben Sie mit großer Fachkenntnis und Empathie für die Belange der Teilnehmerinnn und Teilnehmer mit Bravour gemeistert. Herzlichen Dank dafür!!

Viele Grüße aus Frankfurt am Main

Horst Dreimann


Tuesday, 06 October 2015
Saskia Fröhlich: Crowne Plaza Hamburg - City Alster

Hallo liebe Frau Ploenes, 

auch ich möchte mich hier anschließen – Ihr Training (Telemarketing Skills)  war sehr wertvoll für mich.Auch wenn ich leider nur „die Hälfte“ mitbekommen habe, weiß ich, dass es mich voranbringen wird. 

Ich hoffe auch in Zukunft weitere Trainings mit Ihnen durchführen zu dürfen.

Liebe Grüße aus Hamburg

Saskia Fröhlich, Sales Manager


Tuesday, 06 October 2015
 
Powered by Phoca Guestbook

Login Form

Training

Learning inspires people and their business.

If you put your emphasis on realistic, methodical effectiveness as well as motivational education, we are on the same page and share the same standards.

We are proud to offer custom-made trainings, which will quickly lead to positive results. We believe that training has to result in measurable, successful results.

We do not offer the complete range of educational training and standard offers, but only what we can professionally implement.

read more...

Coaching

As their certified coach and mediator I accompany leaders and managers to a wide range of events for business coaching on the job.

The occasions may vary: quite often it is to prepare the manager for new tasks, actual leadership tasks, assistance in the decision-making process, team communication and conflict management, coping with stressful situations, or even an entire re-orientation.

My definition of coaching is to support and accompany the individual process for people who reflect on their career situation and strive to improve their status quo. My job is assisting at finding his or her answer to cut one’s own path.

read more...

Mystery Calls

For over 15 years, we have successfully supported notable clients with mystery calls as their communication specialists. Depending on the individual request and demand, we provide tele coaching immediately after the test call to train staff directly ‘on the job’. Thus, sustainable optimisation of the service quality or process improvement can be achieved.

Clients who use mystery calls as a tool, gain valuable information about the quality of the services they provide over the phone. Mystery calls can be placed in various divisions, whereupon the target may vary. The evaluation of our caller is based on precisely defined objectives that are developed together with our clients.

read more...

Go to top