Post Message

Captcha Image


Anne: Mitchells & Butlers

Hallo liebe Ilona,

vielen Dank für die zwei interessanten Tage.

Das Seminar für Mitarbeiter effizient führen war reichhaltig und durch eure praktischen Aufgaben war auch immer Bewegung mit im Spiel.

Ich freu mich schon auf die nächsten Kurse.

Vielen Dank und liebe Grüße


Tuesday, 06 October 2015
Britta Eberl: Evonik Industries AG

Liebe Ilona,

die beiden Tage waren sehr interessant und Du hast die Welt rund ums Marketing wirklich klasse erläutert - es gab keine Minute, die langweilig war!

Herzlichen Dank noch einmal für alles und viele Grüße,

Britta Eberl


Tuesday, 06 October 2015
Katrin Franke: Mitchells & Butlers

Ein sehr informatives, anregendes und dynamisches Seminar (Mitarbeiter effizient führen), in dem jeder die Möglichkeit hat sich einzubringen. Ich habe viele Impulse bekommen und schon die ersten Anregungen erfolgreich umsetzen können. Ich freue mich auf die folgenden Kurse!

Viele liebe Grüße


Tuesday, 06 October 2015
Natalie Lapple: Philips Medizin Systeme Böblingen GmbH

Liebe Ilona,

ich habe an dem Seminar Marketing Know-How für Assistentinnen teilgenommen. Ich möchte mich bei dir bedanken, für dieses sehr intensive und interaktive Seminar. Ich habe viel für mich mitnehmen können und freue mich schon darauf diese Erfahrungen in meinem 'daily business' anwenden zu können.

Vielen Dank,

Natalie Lapple


Tuesday, 06 October 2015
Armand Thelen: InterContinental Frankfurt

Liebe Frau Ploenes!

vielen Dank, dass Sie unser Team zwei Tage lang unter die Arme gegriffen und an die Hand genommen haben. Es hat uns Allen sehr viel Freude und Spass gemacht. Ich bin mir sicher, dass jeder für sich vieles mitgenommen hat, um es in der Praxis umsetzen zu koennen. Es ist mein persönliches Ziel, Ihre positive Energie und Ihre engagierte Verkaufsbegeisterung im Team weiterleben zu lassen, um kontinuierlich Erfolgsleistungen gewaehrleisten zu koennen.

Vielen Dank noch mal fuer alles, dass Sie uns mit auf den Weg gegeben haben.

Ganz liebe Gruesse vom Mainufer,

Armand

Armand Thelen

Director of Convention Sales


Tuesday, 06 October 2015
 
Powered by Phoca Guestbook

Login Form

Training

Learning inspires people and their business.

If you put your emphasis on realistic, methodical effectiveness as well as motivational education, we are on the same page and share the same standards.

We are proud to offer custom-made trainings, which will quickly lead to positive results. We believe that training has to result in measurable, successful results.

We do not offer the complete range of educational training and standard offers, but only what we can professionally implement.

read more...

Coaching

As their certified coach and mediator I accompany leaders and managers to a wide range of events for business coaching on the job.

The occasions may vary: quite often it is to prepare the manager for new tasks, actual leadership tasks, assistance in the decision-making process, team communication and conflict management, coping with stressful situations, or even an entire re-orientation.

My definition of coaching is to support and accompany the individual process for people who reflect on their career situation and strive to improve their status quo. My job is assisting at finding his or her answer to cut one’s own path.

read more...

Mystery Calls

For over 15 years, we have successfully supported notable clients with mystery calls as their communication specialists. Depending on the individual request and demand, we provide tele coaching immediately after the test call to train staff directly ‘on the job’. Thus, sustainable optimisation of the service quality or process improvement can be achieved.

Clients who use mystery calls as a tool, gain valuable information about the quality of the services they provide over the phone. Mystery calls can be placed in various divisions, whereupon the target may vary. The evaluation of our caller is based on precisely defined objectives that are developed together with our clients.

read more...

Go to top